27 noiembrie 2010

fericire e cerul senin.

Ma si imaginez peste 10 ani.
Nu sunt foarte diferita. Putin mai inalta, poate si cu parul mai lung. Port niste blugi stramti pe picior si niste botine negre cu siret. Am pe mine o camasa in carouri cu manecile suflecate, o geanta nu prea mare -probabil am aruncat acolo o agenda, telefonul, niste pixuri, ipod-ul si castile, un baton de ciocolata, portofelul, o pereche de ochelari si portfardul- si am o agrafa crem in par. Sunt la traversare. Abia am plecat de la birou; e vineri si eu trebuie sa ma intalnesc cu prietena mea sa mergem intr-un pub, undeva. Sunt fericita.
Image and video hosting by TinyPic
"All along I thought I was learning how to bend not how to break, how to live not how to cry.
But really I've been learning how to die."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu