23 octombrie 2010

hai, revino, e toamna iar!

N-am sa uit, n-am sa uit ca pe atunci era vremea covrigilor mancati seara tarziu in 5-ul ala vechi. Ca radeam ca apucatele si numaram pe degete persoanele care -chipurile- coborau din tramvai din cauza noastra. Ca A. a facut moonwalk acolo, in spatele 5-ului. Ca eu si M. ne povesteam problemele "amoroase" in serile tarzii de Noiembrie. Ca A. se uita la noi ca la doua apucate si credea ca a ajuns intr-un episod din "Neveste disperate". Ca in Octombrie am fost sa "violam" McDonald's-ul. Ca inca mai am poza de grup. Ca obisnuiam sa scriu "A. <3 F." pe geamurile aburite ale cinciului. Ca M. mereu ma speria spunandu-mi ca o sa inghete si maine daca e sa nimereasca in acelasi cinci cand o sa vina din directia opusa, o sa vada si o sa-si dea seama ca eu am fost. Ca eu o credeam de fiecare data. Ca totul a fost magic in anotimpul ala rece.

Si ar mai fi ceva, nu voi putea uita ca o sa mai vina alte anotimpuri reci sa-l acopere pe acesta pana cand va ajunge doar o simpla amintire a unei copile.

2 comentarii: