16 septembrie 2010

pss, pss, auzi domnisoara?

Baa! M-am inselat. Si, exact cum a spus o bloggerita care imi place la nebunie(aici) "melancolia e ca raia, daca te scarpini se extinde." O sa ii dau dreptate si o sa dau dreptate multor alte persoane din viata mea care imi tot spuneau, "ba, mie mi-e dor de tine, ma!" si carora eu le raspundeam sec "pai da ce, nu's aici?!" si raspundeau: "nu ma, nu esti Anca aia pe care o stiu eu. Deci mi-e dor de Anca veche, aia care radea din orice si canta cu mine pe holuri "Am doar 18 ani" si mazgalea bancile in orele de mate cand n-avea ce face. De Anca aia imi e dor mie. Nu-mi place privrea asta de copil trist. Vreau zambetul ala pervers inapoi." (citat, aproape complet, de la Amy)
Imi lipsea curajul, asta imi lipsea mie. Dar m-am intors. Anca is back bitches.
revin diseara :*

Un comentariu: