22 septembrie 2010

despre..

As avea atat de multe lucruri despre care sa vorbesc incat nu mi-ar ajunge doua zile de scris continuu. V-as putea spune in detaliu ce visez, ce-mi doresc, pe cine iubesc, ce urasc, ce cuvant nu vreau sa aud, pe cine vreau aproape dar apoi unde ar mai fii farmecul? Si totusi sunt momente in care pur si simplu simt nevoia sa imi spun toata povestea oricui e in stare sa ma asculte. Dar imi tin strans sentimentul acesta, nu-l las sa zburde caci n-am idee unde as putea ajunge cu el lasat liber.
Postul de acum cateva zile a fost pentru mine, postul asta este pentru.. ei bine pentru ce simt. Si intr-o oarecare masura si pentru mine. Caci sentimentele astea sunt ale mele si ale nimanui altcuiva.Cat de greu ar fi sa incepi o postare cu adio.. sau la revedere, e ultimul lucru pe care ti-l dedic? Eu n-as putea, nu m-ar lasa inima sa fac asta pentru nimeni. Cu toate ca am avut intentia asta de atat de multe ori, nu am reusit. Am ajuns sa sterg postarea sau sa nu o postez deloc. Dar daca uneori o postam, ajungeam uneori sa primesc explicatii multumita ei sau am ramas doar cu dubiul uneori. Cum era expresia aceea 'dupa cum iti e norocul'. Dar m-am lasat de sportul asta, e prea riscant si stiu eu prea bine de ce spun asta.
M-am prefacut atat de mult zilele astea incat, pentru o fractiune de secunda, am ajuns si eu sa imi cred minciuna asta pe care o repet si mi-o repet. Ce impresie v-am lasat, ma intreb? Oare chiar credeti asta? Chiar atat de bine sunt in stare sa ma prefac, sa-mi maschez adevaratele sentimente? Uneori chiar ma surprind si pe mine. Stiu, stiu ca mi se citeste blog-ul de unele persoane care au fost atinse de minciuna asta a mea, dar momentan chiar nu ma intereseaza. Si o sa dau publicare si abia atunci o sa incep sa ma framant cu intrebari de genul: 'am facut bine?' sau 'oo Doamne, ce am facut?!' Dar momentan sunt in 'transa' si nu am vreo dorinta ascunsa de a nu publica acest adevar. Nu!
Si ma las purtata usor de versurile melodiei(aici) si tastez in continuare. Cred ca asta se pune drept confesiune, nu? Ah apropo, multumesc Amy ca mi-ai spus de melodie, e absolut superba. Promit ca voi invata s-o cant la chitara si apoi o vom canta amandoua.

'Noi n-am fost niciodata doi
Doar unul singur amandoi
Salbatic cuplu insingurat
Pe care timpul l-a uitat

Noapte la mare, noapte la mare
Buzele tale au gust de sare
Pielea-ti miroase a scoici si a soare
Noapte la mare, noapte la mare
Noapte la munte, noapte carpatina
Buzele tale au gust de rasina
Pielea-ti miroase a flori si a fructe
Noapte la munte, noapte la munte'

(o parte din melodie :x)

2 comentarii:

  1. Vezi ca incepi sa faci ceea ce faceam eu .. sa joci teatru si sa postezi pe blog . Cea mai mare prostie .. Incearca sa nu mai iei de la mine greseli .. pt ca deja stii ce se va intampla .
    Nu esti pe un drum bun .

    RăspundețiȘtergere
  2. cat am mai visat pe melodia asta ! :x

    RăspundețiȘtergere