8 iulie 2010

mai vreau doar o ultimă noapte pe pământ.

Music: Taxi - Mi-e dor și doare
Gânduri: Am căzut de pe o stea îndepărtată.
- - - - - - -


M-am gândit - ca tot ma afund eu în muzica mea de înmormântare - sa îmi scriu o scrisoare. Da, sa ii scriu o scrisoare Ancăi. Nu sunt nebuna, doar ca simt nevoia sa fac asta. Si plus, nu sunt singura care face asta. Este o persoana care a început toată treaba cu scrisorile pentru sine, persoana pe care eu o respect mult apropo.
Dar deși m-am hotărât sa scriu, m-am blocat. E exact cum a spus ea: " Când vine momentul sa vorbim despre noi, majoritatea suntem stânjeniți și ori spunem cele mai stupide chestii, ori ne autoironizam, ori nu avem nimic de spus." La mine merge ultima varianta.
Asa ca mai bine am lăsa la o parte falsa modestie și am putea încerca sa încropim o mica scrisoare către noi. Scrisoare pe care, mai târziu, o vom putea citi de câte ori avem nevoie de o incurajare din partea noastră. De ce nu?

Bun, acum ca tot am pomenit de asta nu o pot lăsa balta. Asa ca încep:

"Draga mea Anca,


M-am hotărât subit sa-ți scriu, nu cred ca ne-am mai vorbit pana acum și azi de dimineața, când te-am privit în oglinda păreai ca ai nevoie sa vorbești cu cineva. Vroiam sa-ți spun ca îmi plac la nebunie ochii tai căprui, îmi plac pentru ca pot privi în ei la nesfârșit. Da, îmi place și zâmbetul acela copilăros care parca îmi spune "as vrea sa rămân pe veci copil."
Ești o dulce, dar atât de naiva. Ti s-a arătat de atâtea ori ca lumea asta mare nu e întotdeauna ceea ce pare, dar tu tot insiști. Tu tot vrei sa crezi ca exista ceva bun în oameni. Esti prea înțelegătoare, vrei prea mult sa ajuți lumea. Dar te-ai gândit putin dacă "lumea" vrea la rândul ei sa te ajute pe tine? Știu ca poate acum nu vrei ajutor dar mai târziu când chiar vei avea nevoie de ajutor, ești tu sigura ca o sa te ajute toți cei pe care tu i-ai ajutat și pentru care te-ai îngrijorat pana acum?

Ai momente când te crezi singură, uitată. Chiar și azi, când e frumos afara și aerul verii iți bate-n geam. Nu te înțeleg de ce nu ieși afara? Da, singura.

Tu vrei sa te accepte toți pentru ceea ce ești, cu bune și cu rele. Dar sa știi ca nu se poate. Daca o persoana nu te place, nu te place și cu asta basta. Nu ai ce sa faci. Nu poți fi simpatica tuturor. Si sa nu fim ipocriți, pana și tu ai persoane care iți sunt antipatice. Din varii motive..

Momentan îmi închei scrisoarea aici. Nu mai am ce sa-ți spun. Doar retine, nu reunța niciodată sa zâmbești și sa crezi ca exista cu adevarat iubire și prietenie în lumea asta.
A ta întotdeauna, Anca"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu