14 iulie 2010

da, iubito! imi place..

Music: Ai închis marea în ochi - Taxi
Gânduri: haha, îl adooor. genial cântec. <3
- - - - - - -


Si îmi spuneam acum doua zile "Anca mama, cred ca tu ai început sa-ți creezi un șablon, zău asa. Postezi din doua în doua zile, fata mamii." Si aveam dreptate? Aveaaam.
Revenind, am intrat pe blog pentru ca m-am gândit sa va aduc la cunoștința starea mea actuala. Nu o sa fie un post prea lung, nu am timpul necesar pentru unul și ca de obicei, nici inspirația nu prea e de partea mea. De ce nu am timp -de inspirație nu ma ia ca știți deja povestea- va întrebați? Pai, poveste amuzanta.. sunt oarecum pedepsita.

Lăsând asta la o parte. Mi s-a scris un cântec uite aici. Îmi place la nebunie. Mulțumesc, iubito! Ești geniala.
Bun, vorbim când îmi fac timp.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu