5 iunie 2010

tu vei rămâne numai a mea.

Music: The Red Jumpsuit Apparatus - Your guardian angel
Mood: sleeepy! :|


Imi e sooomn! Dorm pe mine, ca sa fiu mai exacta. Cum sa ajungi in starea asta? Da.. pai:
- te trezesti la 8 jumate. punctat.
- bati jumate de București pana la Spiru Haret. punctat.
- stai acolo vreo 7 ore. punctat.
- apoi iar bati jumate de București pana înapoi acasă. punctat.

Daa, cam asa a aratat ziua de azi, pe scurt. Daca ma apuca nebunia poate ca o sa încep sa descriu ziua de azi mai pe.. larg.
Oricum, va spun eu ca nu e prea plăcut sa faci tot ce am făcut eu azi într-o singura zi. Obosești, rău. Serios acum. Dar ce e ciudat e faptul ca nu ma simt chiar asa de obosita. Adica da, pe drum cascam ingrozitor. Cand am ajuns acasa, m-am pus in pat si am stat pur si simplu intinsa ca o placinta uitandu-ma pe pereti. Nu ma lua somnul. Ciudat.
Image and video hosting by TinyPic

Ziua a început banal. Ca oricare alta zi de sâmbăta.. nu! Greșesc. Ziua de azi a început in graba. Nu stiu daca are vreun sens ce spun eu aici. M-am trezit cu o juma de ora înainte de ora de plecare. Sari din pat, fa un dus rapid, îmbracă-te, mănâncă in graba un sandwich, machiază-te si fugi pe ușa.
Apoi stresează-te ca nu știi cum sa ajungi la Spiru. Întreabă lume, suna colegi, enervează-te. In final ajungi cu greu si realizezi ca doar doua persoane apăruseră. Respiri, te calmezi si încerci sa legi o conversație. In fine, drumul a fost o întreaga harababura.
In sfârșit, intru eu in clasa unde ar trebui sa se tina meciul, calma. Zâmbesc, sunt optimista, cant, rad, dansez. Bun, nimic dubios pana acum..
Începe meciul si Anca deja se face mica, mica in scaun. Panica. Dar eu ce naiba caut aici?! In fine, stresul dispare ușor.. si îl înlocuiește o ușoara adrenalina? Nu stiu cum sa descriu sau ce a fost. In fine, termin meciul razand. Am pierdut zambind. E bine. Cum mi-a mai spus cineva: "ori o dai in depresie, ori in caterinca."

Da, oricum.. cum mi-a spus si diriga, nu mergem sa castigam, mergem sa ne distram. Ne-am distrat? Ne-am distrat. Bine.. pana in momentul in care a trebuit sa ne retragem. In fineee.
Bun, cam atat am avut de spus pentru azi.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu