9 mai 2010

nu esti aici si nici eu nu sunt acolo.

"Imi amintesc din trecut, da, din trecut.
Cand am spus ca nu mai vreau sa-ti vad fata niciodata.
Nu o sa iti permit niciodata sa ma calci in picioare.
Ia totul sau lasa-ma in pace.
Pot sta dreapta si singura."


Zece zile trec absurde. Nu stiu, nu stiu cum nu stiu pe unde, nu stiu. Zece vieti, tot ar fi putine.
Nu vreau sa cred asa ceva..
De ce postez? Din obisnuinta. Am gasit vreun subiect? Nu prea, dar ma chinui. Sper sa-mi vina unul pe masura ce scriu. Castile pe urechi si muzica la maxim. Aah, poate exista ceva mai perfect de atat? Nu cred. Ma simt asa de bine. Dar stiu ca nu o sa dureze. In fond, ce dureaza? Nimic. Si poate ca maine totul o sa se naruie, dar nimic nu a fost mai perfect ca momentele astea. In astfel de clipe chiar pot spune ca imi ador viata. Si asta e adevarul. Imi ador viata.

James Blunt, Duffy, Gabriella Climi, Holograf, Celine Dion, Florin Chilian, The Fray; doar ei se gasesc in playlist-ul meu momentan. Le ador muzica, e geniala. Cand o sa ma plictisesc probabil o sa trec pe ProFM jazz sau sofa. Nu am chef de muzica mea obisnuita azi. Vreau sa incerc ceva diferit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu