2 mai 2010

imi spui totul atunci cand nu spui absolut nimic.

"Scumpa, continua tot ce faci! O sa se rezolve totul in final. Momentan nu ai de ce sa iti faci griji."

Asta imi urla inima de cateva ore bune. Sa o cred? Sa nu o cred? Am sa o cred dar nu inainte de a ma pregati putin inainte. Nu de alta dar nu vreau sa regret mai tarziu. Stiu ca nu o sa rezolv prea multe si mai stiu ca daca nu sunt atenta o sa ma urc prea sus pe norisorul meu si nu o sa fie prea placut cand o sa pic. Dar momentan nu conteaza chiar atat de mult toate astea. Vreau sa ma bucur de ce am acum. M-am saturat sa imi fac griji pentru ce va fi maine. Sa stau ingrijorata si framantata de "ce ar fi daca?" sau "dar poate.."
In ciuda tuturor avertismentelor viitorul nu ma sperie chiar de loc. Nimic nu mai e cum era inainte.

Azi a fost o zi superba, perfecta, minunata. Alegeti voi adjectivul.

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu