22 mai 2010

este 00:00.

Sunt superstitioasa? Poate, nu stiu. Desi tind sa cred ca e destul de problabil ca eu sa fiu putin cam superstitioasa. Mi s-a tot repetat chestia asta. Si aparent, lumea nu intelege de ce cred in "chestiile astea" Nici eu nu cred ca stiu de ce cred. Poate ca mi-am deprins acest obicei de la mama care, la randul ei, este destul de superstitioasa. Si de mica am observat ca are aceste "deprinderi." Si poate, din aceasta cauza, cu timpul si eu am ajuns sa cred.
Dar nu cred ca duc aceste supertitii la extrem. Sper ca nu o fac. Dar sa spunem ca eu cred in horoscop si in interpretarea viselor. Nu ma puneti sa va explic de ce cred, nici eu nu stiu prea bine. Si decat sa spun prostii care mai apoi sa fie in defavoarea mea, prefer sa tac.

Acum, se pare ca totul merge incet. Timpul nu e de partea mea, asta e clar! Totul se misca cu viteza luminii stinse duminica. Ea imi spune ca nu am luat de fapt nici o decizie. Ca ratiunea asta a mea defapt si de drept nici nu exista. Ca nu am luat nici o decizie, pentru ca ea nu vede nimic schimbat la mine. Mi-a spus sa le las dracului de metafore. Ca nu rezolv nimic cu ele, poate. Poate ca are dreptate. Nu stiu, dar cert e ca eu acum ma si descarc dar in acelasi timp imi si exersez imaginatia. De aceea vorbesc atat de diferit pe blog; stiu ca fac asta, mi s-a mai spus.

A trecut de 00:00 si eu mi-am pus dorinta la fix. Multumesc. :*

Pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu