12 august 2009

&& another summer goes by..

Azi m-am decis sa postez in sfarsti ceva pe blog. Cam batea vantul pe aici si nu voiam sa il las sa moara.
 Ziua asta a inceput banal, nimic neobisnuit. 
Am vazut un film, am mai facut niste bannere si apoi am venit la internet. 
  eu Photoshop-ul, SONY Vegas-ul si alte programe le am pe celalat calaculator. Cel fara net. 

 ~ ~ ~ ~ 

 In alta ordine de idei. Duminica vine nee-chan pe aici. Abia astept. Chiar vreau sa ne vedem. Ma intreb ce o sa facem.. ? 

 Azi am citit niste chestii extrem de scarboase. 
Nu o mai fac in viata mea. 
Totul a incaput cu o simpla cautare pe goole(google). Am cautat povestea lui Jack the ripper sau, in romana, Jack Spintecatorul. Psihopat. Alt cuvant nu gasesc. In fine. 
Dupa ce am citit tot ce era de citit, m-am uitat putin la pozele pe care le-am gasit cu el/victimele si apoi am inchis. Cateva ore mai tarziu am intrat pe mangazup ca sa vad ce au mai postat pe acolo. Fiindca pe mangafox nu mai aparuse nimic nou. Asa ca am zis sa iau sa citesc un manga random de acolo. 
Si grozav manga mi-am ales si eu. 
"Bucata de carne" ii spunea. Bucata de carne.. bucata de carne. Agh. Si nici nu am citit avertismentul: Din seria "imi doresc sa nu fi mancat prajitura aia inainte sa citesc manga asta", mangazup va prezinta o executie. Prin disectie pe viu, in scop educativ. Lectura placuta! Right. 
Stiu la ce va ganditi: "De ce mama naibi nu ai citit avertismentul?!" 
Simplu: eu nu obisnuiesc sa citesc avertismentele. Oh doamne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu