19 iulie 2009

Please don't stop the rain.

Azi m-am hotarat sa scriu in sfarsit ceva pe blog. Se pare ca lenesul din mine mi-a luat cu asalt corpul in ultimul timp. Si da, este exact ceea ce va ganditi voi ca s-a intamplat. Timp de aproape 2 saptamani am avut acelasi program: trezit, spalat, mancat, calculator - si iar de la capat.
Nu, am mintit. Am uitat ca am fost plecata cateva zile, o saptamana, mai exact.

Am fost doua zile la Deva si apoi am stat la Maneciu. A fost frumos. A fost chiar super bine sa scap din oras pentru cateva zile.

La Maneciu a fost destul de ok, zic eu. Mama si tata au stat doar o zi apoi am ramas eu cu sor-mea si unchi-miu. Am facut foc de tabara, thehe. Pacat ca nu am poze -nu am avut aparatul la mine- ca as fi pus cateva pe blog.

Mi s-a ghicit in palma. Hehe, cica o sa ma casatoresc din interes, ca o sa am doi copii si nu o sa am parte de dragoste decat dupa 16 ani. Hum, interesant, nu? Mi s-a mai spus si ca o sa am o viata lunga si nu o sa duc lipsa de bani. E bine, nu? Pentru mine e mai mult decat satisfacator desi nu prea cred in astfel de chestii. Eu sunt genul de persoana care se ghideaza dupa motto-ul: "Cum iti asterni asa dormi." Deci prefer sa urmaresc un vis/viitor pe care il aleg eu, nu dupa unul care mi se spune ca o sa il am. Insa imi plac chestiile astea: ghicit in palma/spiritism/dat in carti. Mereu am fost atrasa de partea "misterioasa" a lumii. Nu ma fascineaza stiinta, si nu imi place cand lumea spune ca totul poate fii aflat pe baza stiintei. Mai exista anumite chestii care nici cel mai bun savant sau cea mai performanta masinarie nu o poate explica.

Aah, as putea palavragii despre asta zile intregi, dar ma opresc aici. Hehe. Mai vorbim.

Bai Bai ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu