9 februarie 2009

True Blue ~



Mood: No Motivation
Music: Luna Sea - Rosier
Internet: D.Veil
Whispers~
EndlesWaltz
Photobucket
Shuu Shuu
YouTube
OneManga - Daa! Daa! Daa!


Woah. I'm so, uh, ce vreau sa spun este ca nu am mai postat de mult >___> lol.
Umm, duminica m-am uitat pe vechiul profil de youtube. AnkaKoneko99. La favorite. Sweet Days. Am gasit tot felul de AmV-uri frumoase de care am crezut ca nu mai dau in veci vecilor :]]Am dat de opening-urile de la Bleach. Ya know, YUI - Rolling Star sau High and Mighty Color - Ichirin no Hana (this song is sick) saaau Beat Crusaders - Tonight Tonight Tonight. W00t, good old days.
Buuh, vine V-Day. Ya know, Dragobete, Sf. Valentin, Valentine's z.z' Extreeeeemly stupid celebration. Desi mi se pare idioata sarbatoarea este foarte sweet cand apare intr-un capitol din vreun manga lawl. Pur si simplu ador partea comica a acestei sarbatori. Cand fetele alearga ca disparatele dupa baieti doar ca sa manance din ciocolata facuta de ele. *bang*
Mi-am amintit de ce iubesc Gakuen Alice. Capitolul 73 incepe asa

"Soon, it will be Valentine's Day here at Alice Academy! that's the time when girld give boys their own made chocolates."

Im pagina urmatoare il vedem pe Tasubasa cu o fata gen -_-'' "Get lost". Inchou ii explica lui Mikan prin ce trebuie sa traca saracii baieti populari de V-Day.

Ahem. Aici Mikan si Hotaru viziteaza fabrica de ciocolata din GA. Va puteti da seama ce se petrece acolo dupa fetele lor XD
Putin mai incolo o vedem pe Mikan in modul "Let's make some choco" XD Cand e pregatita sa inceapa lucrul cineva ii spune ceva de genul:

"Hei, Hei, Mikan! Have you decided whom to give your chocolates to?" Mikan ramanse surprinsa.
"Who to give to?" ... pauza de gandire =]] "Ev... everyone?"
Faza a fost crima. Buu, apoi apre tensiunea. Mikan trebuie sa aleaga intre Natsume si Ruka.
Note: Deja a fost kiss-ul dintre Mikan and Natsume. Mwaha. Si mai tensionat atunci XD
Well, pana la urma Mikan face ca ea si ajunge sa dea ciocolata tuturor. Umm. Dupa un moment tensionat (really) in care ea ii da ciocolata lui Ruka XD si Natsume vede tot din tavan (weird, I know) Mikan da de Tsubasa, Tono si Megane. Hoho. De aici incepe partea comica XD. Cei trei se ascundeau. Mwaha. Lemme show ya why.

Intelegeti acum? XD Mancasera din ciocolata aia la care lucaru fetele de la fabrica. XD
So umm. That's why I love V-Day in the manga. Tono e crima. Mi-au dat lacrimile de cat am ras :))
Well anyway. Uhhh. See ya next time XD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu