10 octombrie 2008

I'm some sort of freak to you ? ~


Mood: Nostalgic
Music: Celine Dion - Because you loved me
Internet: AnkaKoneko's Cahnnel
Candy Symphony
Wikipedia


Hey guys ...

~

How's your life? Fine, right? Mdea, ma gandeam eu. S'a mai terminat o spatamna de scoala. De fapt, s'a dus o luna de scoala. Nici nu am realizat. Daca nu spunea Duca nici ca imi dadeam seama.
Nu am facut decat 4 ore ... si nimic interesant nu s'a intamplat. Am terminat inca un proiect in Sony Vegas. Nu stiu ce sa mai fac la calculator, pe bune. Toate lucrurile interesante pe care le faceam inca de acum 2 ani, parca s'au terminat brusc odata cu venirea toamnei ... au apus ca ultimul soare de vara. Nu stiu, tot ce mi'a mai ramas de facut este sa continui sa fac AMV'uri si sa mai postez din cand in cand pe Candy Symphony . Scoala devine din ce in ce mai plictisitoare ... mai rad rar cand mai vad ceva amuzant. Parca si cand ma uit la Shugo Chara! sau la oricare alt anime ma plictisesc, de manga nu mai am chef ... Cred ca atunci cand nu o sa mai am ideei pentru proiecte in Sony Vegas o sa abandonez calculatorul.
Ah! Nici Albatross nu mai vreau sa joc ... cat m'am chinuit vara asta sa invat ce stiau okasan si onee'chan, acum ma plictisesc de joc din secunda in care intru pe server.
Cred ca pana nu scap de generala, dau toate tezele si intru la liceu viata o sa curga monoton inainte.
Anul trecut a fost mult mai frumos, ma ducem cu placere la scoala, chiar ma apucasem sa scriu un fan fic, in speranta ca o sa il citesca vreodata Bratu... pardon, Samoila.
Samoila? Fosta mea diriga si profa de romana. Imi placeau mult orele cu ea, acum romana pare grea si nici nu vreau sa o vad pe noua profesoara.
Ma asteptam la mult mai multe de la anul asta. Voiam sa fie excursii, colegi noi, sa iau note cat mai mari ... ah, si cate mai voiam. Singurul lucru care imi mai place la scoala este ora de engleza.
Iubesc engleza, si pe profesoara. Acum, ca a plecat Samoila, ea si Duca mi se par cele mai de treaba. Imi place mult ora aceea.
Ce fac? Sunt singura in camera, ma dor toate alea[multumita orei de sport] si stau si scriu.
E vineri, ar trebui sa fiu foarte happy, sa imi planuiesc week-end'ul, sa caut un anime nou, sa ... sa.
Stau si ascult muzica ...

~

God damn you nostalgia !

Bai Bai ! ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu