29 septembrie 2008

Farewell ~ Welcome

Hey there *-*

I don't need your forgiveness
I don't need your hate
I don't need your acceptance
So what should I do?
I don't need your resistance
I don't need your prayers
I don't need your religion
I don't need a thing from you ...


Woah, iar am inceput sa ascult metal si bla bla's . What the f**k is wrong with me? Adica, azi ascult piesa super lente, mai ca te fac sa plangi si maine ma dau pe wild rock. Oh well.

Am 'Upgrade U' blogul XD . Asta ca sa vedeti ca ascult si Beyonce XD . Imi place portocaliul si sunt foarte mandra de banner, desi nu este el unul dintre celel mai reusite ^^ .

Ghici ce, am terminat unul din proiectele mele in Vegas. ~Anime Mix - Family Portrait~ . Piesa asta nu mi'a mai iesit din minte. Trebuia sa fac un AMV pe ea, e mult prea touchy XD .


L'am postat acum 3 ore? Nu mai stiu, insa nu a fost vazut decat de 10 ori . Wah, cum de AMV'urile mele au asa de putine views'uri?

Well, eu trebuie sa plec. Am sa dau un edit, daca mai intru ^w^ .

Bai Bai ! ~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu