15 mai 2010

"eu am iubit-o primul! eu am tinut-o in brate primul."

Ploua. Ploua si eu sunt uda, parul imi e ud. Dar mi-e bine, nu ma deranjeaza. Nu am sa folosesc foehnul. O sa il las sa se usuce singur. Pentru ca inca vreau sa simt stropii reci ai ploii. Sa simt cum aluneca usor din par pe spatele meu cald. E o senzatie atat de placuta. Nici cand ies de la dus nu il prind in prosop. Il las liber, sa-mi incadreze umerii uzi. Stiti ce senzatie amuzanta e? Corpul tau se incalzeste usor in timp ce parul ramane rece si ud.
Arata ca un inger. Da, exact ca un inger! Era frumoasa. Avea o rochita alba, usor transparenta(probabil de la ploaie) si in valuri. Parul ei lung si negru se udase doar usor. Alerga prin ploaie in sandale. Era frumoasa, vreau si eu sa arat asa. Era delicata.. eu nu pot sa fiu asa. Eu am firea asta mai zapacita. Fac totul din impulsuri. Sunt foarte impulsiva si de multe ori regret ca am facut ceva fara sa gandesc inainte gestul. Sunt foarte zgomotoasa. A naibi de zgomotoasa! Nu ma pot controla. Daca am incercat? Normal, ce naiba! Normal ca am incercat, dar nu imi iese. Tot fac ceva si tip mai tare sau fac un gest mai exagerat sau.. mai stiu eu ce.

Ma tund, maine cred ca ma duc. Nu imi mai suport bretonul. E luuung! Si nu il mai pot aranja in nici un fel. Uite, uite ce gen de breton vreau sa imi fac: apasati aici! Cine e tipa? E Bubby. O ador, se frumoasa foc si are un par superb. Si face si tutoriale interesante. Eu de la ea am invatat cum sa ma machiez.. si de la ea ma inspir cand vine vorba de par. Hehe.

Ii ascult muzica lui tata. Scorpions, Ozzy Osbourne, AC / DC, Alphaville, Tone Loc. E placut.

seara.
Mi s-a pus un nod in gat. Stiti? Genul ala de noduri pe care le simti cand mai ai putin si incepi sa plangi.. si nu e vorba de faptul ca incep sa plang. E vorba de faptul ca nu am mai avut senzatia asta pe motivul asta. E ciudat. Cum? Cum e posibil ca o simpla conversatie sa te cuprinda o astfel de stare? Ma abtin, nu vreau sa ma vada ei ca plang. O sa ma ia la intrebari si e un motiv prea ciudat pentru a fi explicat. Nu lor..

"Dar eu am iubit-o primul. Eu am tinut-o in brate primul, si un loc in inima mea va fi mereu al ei. Din primul moment in care a respirat, cand mi-a zambit pentru prima oara, am stiut ca o voi iubi mereu. Si m-am rugat ca intr-o zi sa te gaseasca, dar tot imi e greu sa ii dau drumul."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu